onsdag 30 maj 2012

sun is shining....

and i'm freezing my hiney off..

tvättar, hänger tvätt och fryser som satiken i solen.. den jkln luras alldeles för jvla mkt idag. ser så otroligt fint ut inifrån. och så jdrans kallt när jag står där med mina värkiga fingrar och blir kall av klädernas fukt och blåsten.

nedräkning har börjat och därmed listskrivning. listor för kläder, sänglinnen/handdukar, filmer/musik/böcker, listor för mat/kryddor och dylikt. listor för som det känns hela mitt liv. funderar om jag skulle ta och skriva en just sån lista oxå. en lista över mitt liv, vad jag vill, känner och önskar. för som det är just nu så har jag ingen aning vad jag känner lr önskar. jo kanske lite vad jag önskar men dom håller jag för mig själv, antagligen för resten av mitt liv. nåväl.. time will tell babies..

nu kaffe... så kanske mina fingra börjar leva igen.. cin cin

Inga kommentarer:

you hear what i say?

the best part of us slowly dies if no one really believes they exist. what remains is just shadows of memories and the cold ashes of trust and beliefs.

hell isnt a pit full of demons
poking your flesh with a stick
its an endless dinnerparty with
all the people you just cant stand
and really hate.