torsdag 1 oktober 2009

btw... (osså bidde det en till då)..

... nya post-it lappar desktopen. okey då, kanske inte riktiga då men hey.. lite roligt kan man väl få ha. så, here goes




fredag: party med ozzy och zackarias... jeeeej.. vilken fest det kommer att bli.. fram med nitar och läder.

lördag: tidig morgon för brucan ska lära mig flyga. japp, nu ska det bli av. nu ska tanten upp upp upp. med min loverboy bruce. lär behöva en bira på kvällen..

....och den partar jag med girlygirl powerchick pink. ingen kan get a party started som hon ;-)

söndag: brunch med johnny d och familj. frankrike är vackert även på hösten har jag hört.

söndagkväll: middag med man och barn som saknat mig ngt fullständigt.. (och det är sant, att dom saknar mig)




nåväl, även om allt är make believe så blev det lite roligare att se bruce d och johnny d:s namn mellan reuma och prov.tagn.

lets party like its 1999... yeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. mf

Inga kommentarer:

you hear what i say?

the best part of us slowly dies if no one really believes they exist. what remains is just shadows of memories and the cold ashes of trust and beliefs.

hell isnt a pit full of demons
poking your flesh with a stick
its an endless dinnerparty with
all the people you just cant stand
and really hate.