fredag 5 februari 2010

to see if I still feel ...

....I focus on the pain...

mjaha denna dag blev väl inte riktigt heller som det var tänkt. eller som jag hade tänkt då. det vara bara att lägga finkläderna på hyllan och se jäkligt glad ut. ensam hemma så jag behöver inte föreställa mig för ngn. arg, besviken, förbannad (ja det är en skillnad mellan arg och förbannad) jäkligt frustrerad och bara vill gråta. hatar värk, jävla illamående, förbannad yrsel, enorm shitty utmattning och jag kan säkert slänga in andra saker som jag för tillfället hatar, avskyr och föraktar. men ärligt ids jag inte. har inte heller ngn jäkla lust att kura ihop mig och tycka synd en stund. lite johnny cash med hurt och sen ngt som rensar systemet. och vilket passar inte bättre än r.a.t.m igen.. grabbarna man kan lita på.

fram med stråkarna nu lirar vi....


Inga kommentarer:

you hear what i say?

the best part of us slowly dies if no one really believes they exist. what remains is just shadows of memories and the cold ashes of trust and beliefs.

hell isnt a pit full of demons
poking your flesh with a stick
its an endless dinnerparty with
all the people you just cant stand
and really hate.