onsdag 7 oktober 2009

dont test me...second guess me....

.......fuck me over..

vilken härlig dag det här blev då. värk så in i norden, i fingrar/handleder, arm/benmuskler samt övre ryggmuskler. frös som en gnu på nordpolen. inlindad i sjalar, sockar, benvärmare, torgvantar och med en enormt hukande ställning såg jag mer ut som en indian än ngn norrlänning van vid köldgrader. fy sjutton säger jag bara.

sen kryllade hela jäkla kvällen till sig ordentligt och inget blev som jag hoppades på än mindre förväntade mig. frustrerationen knaprar på inälvorna som en råtta från biafra. samtidigt som besvikelsen dunkar min skalle i en grå betongmur bara för att jag skulle vara säker på att shit var just vad jag förtjänar.

just nu skulle jag bara vilja od:a på musik. bara försvinna upp i ett nirvana-liknande tillstånd fullt med all min musik. bara flyta omkring som en gammal hippie som är hög på psykodeliska droger. skiter fullständigt om jag måste stå ut med ngra hypade hallucinationer.. jag vill bara hamna i ett fullständigt smärtfritt tillstånd. det enda som ska finnas är musik av alla dom sorter som jag gillar och vill ha.

fy fxn vad less jag är.

just wanna run away...
never look back..
leave the shit behind
even though i know
for sure they'll
follow me close
and never let me
wake up and be
just alone...


känns som linkin park och no more sorrow funkar bra ikväll/natt


Watch 500.000 rock & metal videos on ROCKTUBE

Inga kommentarer:

you hear what i say?

the best part of us slowly dies if no one really believes they exist. what remains is just shadows of memories and the cold ashes of trust and beliefs.

hell isnt a pit full of demons
poking your flesh with a stick
its an endless dinnerparty with
all the people you just cant stand
and really hate.